Падтрымаць насКронікаСувязь з намі55+ News

Скандынаўская хада для тых, хто любіць рух, для тых, хто хоча паправіць сваё здароўе.

Скандынаўская хада (паўночная хада, нардычная хада, фінская хада, Nordic walking) універсальная – яна падыходзіць людзям любога ўзросту, полу і ўзроўню фізічнай падрыхтоўкі. Не мае супрацьпаказанняў, гэта – выгляд аматарскага спорту, які ўяўляе сабой пешыя вандроўкі, падчас якіх пры хадзе абапіраюцца на спецыяльныя палкі, выгляд якіх аддалена нагадвае лыжныя.

Прыходзьце да нас і пераканайцеся ў гэтым!

У выніку шматлікіх даследаванняў устаноўлена, што пры рэгулярных занятках скандынаўская хада:
– Падтрымлівае тонус цягліц адначасова верхняй і ніжняй частак цела.
– Трэніруе каля 90% усіх мышц цела.
– спальваць да 46% больш калорый, чым звычайная хада.
– Памяншае пры хадзе ціск на калені і хрыбетнік.
– Паляпшае працу сэрца і лёгкіх, павялічвае пульс на 10-15 удараў у хвіліну па параўнанні з звычайнай хадой.
– Ідэальная для выпраўлення паставы і вырашэння праблем шыі і плячэй.
– Ці дапамагае падымацца ў гару.
– Паляпшае пачуццё раўнавагі і каардынацыю.
– Ці з’яўляецца бяспечнай у якасці методыкі рэабілітацыі.
– Вяртае да паўнацэннага жыцця людзей з праблемамі апорна-рухальнага апарата.
– Павышае мабільнасць.
– Дабратворна ўплывае на настрой.

Хочаце мець выдатны настрой, завесці новых сяброў, быць бадзёрымі і радаснымі?
Запрашаю на заняткі ў групу Скандынаўскай хады !!!

Працягласць заняткаў: кастрычнік 2020 г. – травень 2021 г.

Перыядычнасць заняткаў: 1 раз на тыдзень па 1,5 гадзіны.

Дзе: урочышча Пышкі (на “Сцежцы здароўя”).

Увага! З сабой мець палкі для скандынаўскай хады!